Jag är för kass!

Herre gud vad jag blivit usel på att uppdatera här på min blogg. Det handlar inte alls om att det inte händer något i mitt liv. Kanske kan det vara så att det hänt sååå mycket det senaste...Kan börja berätta lite vad som hänt.

jag har avslutat med någon jag träffat för att vi inte strävade åt samma håll...
Älskade syster min har fyllt 30:)
Jobbade på självaste midsommar...sen grill med min syster och hennes goda vänner
Sen har jag varit på liseberg och åkt karuseller tills att jag var grön i ansiktet!

Söndagen kände jag för Linda och Heidi kväll=) sagt och gjort...vi hamnade först på lilla London för att sen förflytta oss till bältespännarparken. Där var vi så gott som ensamna då alla andra var på AC/DC!. klockan blev 24 och vi skulle åka hem. Vad händer då när jag stiger på spårvagnen...jag mitt uppe i att skicka iväg ett sms så att jag inte tjuvåker...då jag hör ett"hej Linda"Vänder mig om...där sitter sötaste Mia som är påväg till rockbaren...sagt och gjort. Jag hängde på:) vi har ju inte setts på 100 år! Tillslut tog jag mitt förnuft till fånga..(ja det lilla som fanns kvar) och åkte hem. Var hemma vid 2 och skulle sen upp kl 6 på måndagen:) Ja lite trött var jag...ringer då till Heidi och frågar om jag inte kan komma till jobbet nästa årstid...hahahahaha. Men jag bet ihop ordentligt den dagen:) Hejja Linda!


Nu är det onsdag och jag har fått hem min underbara william som är såååå spänd inför söndagen då vi åker till turkiet!
Så på fredag när jag stämplar ut har jag semester i 5 veckor!
Puss
Linda




Jag och min underbara Heidi


haha...bildbevis på att jag var på jobbet dagen efter:)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Roligaste kvällen på länge "over and out"

Puss Heidi =)

2009-06-24 @ 20:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0