Snart bär det av....

Nu börjar dagen lida mot sitt slut. William är så förväntansfull att få komma iväg. Han var jätte ivrig när han kom hem till mig förut. Ville åka nu och med en gång!!!Nu har jag nästan packat färdigt. Bara de tråkiga regnkläder och stövlar som ska packas ner. Jag är faktiskt ganska nöjd med min packning denna gången. vissa kommer jag upptäcka att jag har för mycket kläder med mig. Men så är det ju alltid.

Jag fick låna med mig andreas camera, så nu kommer jag kunna dokumentera hela stockholms visiten!Ska försöka skriva något varje dag om vad som hänt under dagen. Vi har lite planer redan nu innan. En dag ska vi gå på något spårvagns museum, kommer nog william uppskatta då han vill bli spårvagns chafför.Någon dag ska vi till något vatten land. Och sen ska vi även få till en tjejkväll med Emmas goda vänner. Så det verkar bli en vecka av många händelser.

Dagen i hela har  mest bestått av att komma iordning med allt. Grejat lite hemma då det känns bäst att lämna lägenheten något iordning iaf. Inte kul att komma hem och mötas av ett totalt kaos. Kom ju också på att jag behöver ju fiskvakt...williams fiskar måste ju få mat under den tiden vi är borta. Så jag får be mamma och pappa gå över och slänga i lite mat. Det ska nog gå bra. Ett mycket speciellt samtal har jag också avklarat. Något som jag velat säga så länge,men inte vågat. Nu e det sagt iaf...Sorry om jag chockade dig, men som sagt jag var tvungen att bara få det ur mig.Nu har en stor sten lättat från mitt hjärta.

Ja det är ju så med vissa samtal...man kan ju förlora allt! Men ibland måste man följa sitt hjärta och göra det som känns rätt. Den dagen kom för mig idag....


Nu blir det lite mys i soffan med söndagsfilm. Må så gott alla som läser

Puss och kram
/LInda

Kommentarer
Postat av: Jossan

nu blev jag väldigt nyfiken på vad det var för samtal.

msn nu genast , så jag får veta :)

Nyfiken som jag alltid är hahaha

2009-02-08 @ 21:55:27
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej vännen!

Lästre precis om spårvagnsolyckan vid dig...

Hoppas ni är oskadda.

Kram

2009-02-09 @ 11:59:38
Postat av: Linda

Hej Jennie

det med spårvagnsolycka vad mer än jag visste om. Jag åkte till stockholm i morse kl 8.02 så jag är helt oskadd=)

2009-02-09 @ 14:36:04
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: A

Jag blev chockad men samtidigt väldigt smickrad. Skönt att du berättade, jag är ju lite trög.. ;-)

2009-02-09 @ 17:23:16
Postat av: Linda

Hej A

Frågan kvarstår ju dock om det var värt det...eller om jag faktiskt förlorat allt?;)



Kram

/Linda

2009-02-09 @ 18:14:53
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0