semester

Å hua vad jag e kass på att uppdatera...vad händer lixom? Jag får skylla på att mitt liv e så händelserikt just nu. Har ju varit på en underbar semester i turkiet och träffat massa underbara turkar! finns det något mer gästvänligt folk? Ja visst går man på allt smicker om hur vacker  man är osv. kul att få höra det med ibland. Sen hur mycket sanning det ligger i det skiter jag fullkomligt i. Dom vet mer än svenska killar iaf hur man ger en tjej komplimanger:) Sen att det är deras jobb att vara trevliga mot sina hotell gäster e en annan 5a.

Har ju då som skrivet innan varit i turkiet på ett fantastiskt hotell som heter Beach club doganay hotel! Åk dit om ni vill ha en semester med massa roliga händelser...fanns ingen lugn stund på hela dagen. Det var allt från morgon jumpa, vattenlekar och kasta pil. Sen var det den obligatoriska dansen varje dag. William bara älskade den dansen...han var nog den som svängde loss mest. ÅÅåååååååååååååå vad jag vill tillbaka...Saknar hela Animation team som var våra underhållare under veckan. Ja ja man kan inte få allt bara för att man har semester.

Hem kom jag natten mellan sön-mån med en massa minnen, rätt okej solbränna och stukad fot. Så ni som även följer Andreas"kryckans" blogg vet ju att han hoppat på kryckor förra sommaren..nu vart det min tur:(Men hoppas på att den snart blir bra igen så att jag kan dansa på borden v 30-31 när William ska till sin pappa...

Dagen idag har gått i ett ruskigt högt tempo. William och jag hade Williams faster och kusin på besök idag...hann vila en stund tills nästa besök kom. Min underbara vän Carro kom förbi på midda innan hon skulle till jobbet. william gjorde en skön jämförelse mellan henne och fladdermöss. Ja Carro berättade att hon jobbar natt. Så när hon går och lägger sig imorgon bitti, går William upp...då var William snabb med att säga..."då är du ju som fladdermusar" haha. Ja han e en tänkare och funderare precis som sin mamma.

Nä jag lovar att bli bättre med att skriva om allt roligt jag är med om...sen att det kan ta lite tid får ni leva med

Natti pussar
Linda

Nöjd och glad:)


Jag och Burhan(jobbar oxå i Animation team...grym dansare att tillägga)


Ersin som även han jobbade i Animation team

Jag njuter på våran balkong

William


Animation team

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0