Goda tider:)


Vilka minnen man får när man börjar gå igenom gamla saker...Kom då att tänka på mina största idoler någonsin! New kids on the block!!!Jag kan än idag se mitt flickrum framför mig...Planscher som jag riktigt tapetserat mina väggar med,t-shirts, halsband, plånbok...fick ärva min syrras NKOTB jacka. Fatta att jag var såld på dessa killar. Blev medbjuden av min bästa kompis som fått biljetter i födelsedags present...förstå hur lyckliga vi var när dom äntrade scen och vi fullkomligt bara skrek ur vår lycka. Ja det var sann kärlek det...till dagen efter kom och jag bara låg hemma och grät av saknad till mina idoler...aldrig skulle jag få träffa dom igen. Mamma fick komma in till mitt rum med mat då jag vägrade lämna mina idolbilder på väggarna. Då var jag ledsen...Men tur att man blir äldre och kommer över en sådan tid. Låten som är med i inlägget var min då absoluta favorit. Så till er som fyller år idag....den är till er

Kärlek
Linda

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

New Kids menar du... Alla tjejers 80-tals idolerna... Ja du ska var så nöjd Linda :)

2009-06-10 @ 12:53:02
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0