God morgon

god morgon...
Idag när jag steg upp ur sängen kl 10:30 blev jag riktigt förvånad. Det jag ser är alldeles vita hustak. WOW var min första tanke tills jag fick se att det bara var frost. Funderar verkligen på om vi kommer få snö i göteborg i år. Snart känns det som att det kan kvitta faktiskt.

Idag står det i kalendern att jag ska jobba...jobbar 13:30-21. Imorgon e det me jobb men jobbar då 7-16 sen  blir det raka vägen till olskroken för att hämta william hos farmor!Då blir det ett stort puss och kram kalas! Nu e han så saknad. Alltid värst dagen innan man får träffas på något konstigt sätt.Man vet att det e så nära och då känns dagen ännu längre.Nä om man skulle ta och hoppa in i duschen så man piggnar till...kaffe verkar inte alls hjälpa.

Massa kramar
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0