Hemma...

Så var man äntligen hemma efter en mycket lugn dag på jobbet...Tänk om alla dagar kunde vara lika lugna, vad skönt det hade varit. Kom på idag att det faktiskt bara är två dagar kvar på detta året...snart dax att summera 2008!!!Vad har man egentligen haft för sig ett helt år?Själv tycker jag att tiden går alldeles för fort.Hinner knappt tänka så e det ny dag,vecka och t.o.m  en ny månad!Känns inte som att det var alls länge sedan man låg och sola å badade  på smithska udden.Eller som när jag och William hade en underbar vecka uppe hos min underbara vän Emma i stockholm. Hon höggravid,men med världens ork och energi.Fast allt har ju dessvärre inte varit en dans på rosor detta år. Varit på 2 begravningar,blivit lämnad av mannen jag trodde jag skulle dela allt med.Fått ta beslut som jag inte varit överens med.Så nu e det bara att blicka framåt och hoppas att 2009 blir ett kanon år...kanske kommer jag att träffa HAN som får mig att tro på kärleken igen.Ja det återstår att se.Än kommer jag inte att ge upp.Imorgon är det tisdag och jag får hem William igen... LÄNGTAR!!!

Kram och godnatt
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0