Ledig...

Snart om någon timma går man på ledigt fram till måndag.Ikväll blir det kalas för mamma som fyller år imorgon...ja hon fyller på nyårsafton och pappa på julafton.Så det blir mycket dubbelfirande under en vecka i december.Vid kl 17 får jag träffa mitt hjärta William.Ska möta upp han och farmor inne i stan. Ska försöka mig på att hitta något fint till mamma innan jag träffar dom. Hörde från någon en gång att man jobbar bäst under stress...jaja får se hur detta ska gå. Vill inte att William ska behöva flänga runt med mig in och ut i butikerna, utan att vi bara kan åka hem och sen gå över till mormor och morfar för att sen gå hem och få mystid innan han somnar.

Kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0