Nyår

Ja nu är det inte många timmar kvar på 2008!Har sprungit runt på Frölunda torg idag och letat efter tomtebloss som jag lovat att William skulle få. Vad händer...joooo slut överallt!!!Började känna smått panik över en mycket besviken William, men då kom min räddning. Träffade en granne som hörde mitt samtal med hon i kassan.Det visade sig att hon har 3 paket hemma. Jag blev så glad att jag nästan fick tårar i ögonen. Så om en stund ska jag gå ner till henne och förgylla hela williams dag.TACK granne(vet tyvärr inte vad hon heter)du räddade min och williams dag!

Så sammanfattningsvis kan jag nog säga att denna dagen än så länge känns rätt bra.Nu börjar min och Williams sov klocka att ringa.För ni med småbarn vet att bara för att man e ledig får man inte lååååång sovmorgon för det. Vi gick väl upp kl 8 eller nått sånt.

Gott nytt år
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0