saknar....

Hej hej...
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skapat min blogg.Får se hur detta kommer att gå.Just nu sitter jag mest och bara längtar efter min underbara son William som kommer hem imorgon måndag efter en veckas julfirande i västerås.Han har varit och hälsat på farfar,faster och många fler.Detta var första julen på 4 år som jag inte fick vara med honom på självaste julafton. Kändes fruktansvärt konstigt då jag dessutom valde att vara på jobbet HELA dagen för att inte tänkta så mycket på att det faktiskt var jul.Men nästa år är min jul...och sen kommer jag ju att ha honom nu på nyår då vi ska hem till goda vänner och mysa.Nu ser jag att klockan börjar ticka på.Funderar på om det inte e dax för att krypa ner i goa sängen och börja läsa min bok som väntat på att få öppnas nu ett tag.

Ha det gott
kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0