Varför....

Varför kan man inte sova när man egentligen behöver det???Varför kommer man alltid på en massa måsten när man som minst orkar det???ja ja det e skönt att man jobbar kväll imorgon och då kan ta sig en liten sovmorgon.Sitter nu och smsar med min svåger där vi kollar möjligheterna för att komma iväg till sälen v 7.Jag och William var i åre v7 2008. Försökte mig då på att lära william att åka skidor vilket gick så där iom att han inte har några som helst hämmningar och bara kastar sig ut i backen...där står jag som en nervös hysterisk mamma och ropar"william tänk på glasstruten Du måste bromsa!!!!"Har ju hört att skidskolorna säger att man ska ha skidorna som en glasstrut när man ska bromsa. Ja nog om detta. Ska vi komma iväg nästa år v 7 blir det skidskola.Nä nu vill jag bara att han ska komma hem så jag får pussa på han igen...en dag när jag talade med honom i telefon sa han till mig "mamma...nu saknar jag dig så mycket att jag nästan börjar gråta"vem fällde en tår när vi lagt på???Man bara smälter när man får höra något så underbart av sin älskade son....William mamma älskar dig mest av allt i denna världen!!!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0