Åh så mycket gott!

Nu är du välkommen på frukost,lunch,midda och kvällsmat! Fick handlat en massa gott. Har verkligen handlat allt mellan himmel och jord!. Jag älskar ju att bjuda på mat...om det finns något att laga till vill säga. Summan slutade på netta 1975.94! Så om jag inte för för mig att jag e sugen på annat än det som finns, kommer jag bara behöva komplitera med det alldagliga så som, bröd,mjölk,pålägg och yoghurt. Kanske något mer.

Jag kom inte iväg förens vid 18.30...skönt tänkte jag då jag tycker det e underbart att nästan vara ensam i affären, men ack så fel jag hade. Kändes som att alla föräldrar som finns hade tagit med sina trötta griniga ungar just denna dag. JAG höll på att få panikågest i affären! Visst jag e själv mamma, men att höra andras barn grina från det att dom kommer till att dom går därfrån tär på mitt humör!!!Skönt att William är så väluppfostrad;)

Nu har vi börjar planera för den kommande helgen. Ska bli så skönt att komma upp till "landet". Syrran...jag ser det faktiskt som mitt oxå;) Älskar att få komma dit och bara vara. Man gör så lite som möjligt, men ändå har man såååååå trevligt och mysigt . Tänk er att sitta på altanen och titta ner på sjön som ligger spegelblank. Där skulle man vilja vara med "HAN" alldeles ensam någon gång;)Blir ju kär i kärleken av bara tanken.

Syrran åker iaf upp redan på tors med sin vän och alla barn. Jag kommer upp på fredag eftermidda då jag jobbar 8-13:30 på fredag. Sen e det "nästan" stänga av mobilen och andas in den friska luften. LÄNGTAR!!!

Nu ska jag strax hoppa i säng
Natti
Linda

 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Låter som du kommer att få en helt underbar helg med sonen och din syster. Ibland önskar man att man kunde åka iväg o bara vara, men ska inte klaga bor så himla bra ändå, med världens underbaraste grannar och en trädgård vi kan använda.

Håller med om att det kan vara jobbigt med barn som gnäller och håller på i affären, stress moment!



Hoppas du får en bra dag! Kram Kattis

2009-04-29 @ 08:26:12
URL: http://heartdreams.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0