Älskar dig...

Finns ingen som jag älskar så mycket som underbara William. Jag har jobbat i helgen fast jag egentligen hade Wlliam helg...tyvärr blir det så ibland. Tur att man då har sin underbara syster som tog med william upp till "gläntan". Han bara älskar att få vara där...tänk er själva att kunna vara ute i natuern från morgon till kväll!

När han kom hem till mig idag fanns det ingen tvekan om att här behövdes en ordentlig dusch!!!Lortiga barn är glada barn! Han hade lekt så att han var lortig från topp till tå. Som förälder e det faktiskt underbart att se. Ni som inte har barn kanske tycker det låter konstigt. Men visst kan man tänka tillbaka till när man själv var liten och kom hem super lortig...visst hade man då haft jätte skoj?

Jobbar imorgon måndag...sen är jag ledig i 3 dagar. Mycket som står på schemat. Det ska klippas/ färgas hår, samtal ska inväntas och sen ska jag ha samtalstid med chefen! Kul att höra hur man skött sitt jobb. Tror inte jag behöver oroa mig över det samtalet iaf. Sen har jag blommor på balkongen som ska planteras...och sist men absolut inte minst!!!Tvätta och städa=(Trist och tråkigt, men tyvärr ett måste.

Nu lir det tv och slapp. Upp tidigt imon

Massa kärlek till er alla
Linda

Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt - krama William!

2009-04-20 @ 13:09:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda

Hej Daniel

Självklart ska jag göra det=)

Ha det gott

Kram

Linda

2009-04-20 @ 17:31:40
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0