Äntligen är tummen ur!

sagt och gjort...nu har jag äntligen fått över det jag vill spara på ett usb minne. Min dator vart  ju med om en liten olycka för snart 100 år sedan. Och jag har verkligen in i det sista dragit mig för att lämna in den, men nu har snällaste Andreas hjälpt mig att fixa detta. så om allt nu går som det ska och jag får låna syrrans bil imorgon så SKA jag lämna in den. Kommer bli tomt att inte ha min kära dator på ett tag,men kanske e det ett perfekt tillfälle att ta upp min bokläsning igen. ska ändå försöka blogga lite då jag får tillgång till någons dator.

Har inte skrivit något på ett par dar,men allt har verkligen gått i ett. Fredagen bestod ju av hamburgegrillning i slottskogen. Kvällen blev det midda hos Marie-louise. sen lördagen åkte jag, william och mamma & pappa till danmark och bodde på fredrikshamns hotell över natten. Super mysigt med alldeles för mycket god mat. Så idag fick det bli en rask promenad till jobbet. känner att byxorna börjar spänna på något i midjan=( Men det ska jag försöka få bort igen! Måste komma igång med min träning igen...

Nu hoppas jag snart få ett besked som jag väntar på med spänning=)Lovar att återkomma med vad när jag vet mer=)

Ha det gottans
Linda
 

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

J men det är väl klart, man ska ju hjälpa varandra inte stjälpa.. Ni berkade ha hur mysigt som helst i helgen.. William har berättat om hur mysigt allt var.. Svaret kommer i vecka Linda :) tror du inte det??

2009-04-13 @ 22:17:00
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Ang svaret Andreas...JAG hoppas verkligen detta. Annars kommer det sluta med magsår!

2009-04-14 @ 09:23:39
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Jonny

hehe...du måste ringa direkt och berätta :)

2009-04-14 @ 17:01:53
Postat av: Linda

Självklart kommer jag höra av mig så fort jag vet något=)

2009-04-14 @ 18:11:05
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0