Äntligen!

Nu är helgen och måndagen strax över. Har varit fruktansvärt trött idag. Har gått som i en dvala. Inte nog med det. Jag hade planerat för att gå hem lite tidigare idag tills jag 13:55 får ett sms av Heidi där hon skrev: Möte nu strax...kommer du? Hade såklart helt glömt bort mötet idag. Suck...jag som skulle få gå hem om bara en liten stund!Det var bara att bita i det sura äpplet och bita ihop.

Mötet gick bra och jag hämtade William strax före fyra. Snabbt in i affären för att handla lite till kylskåpet och även middagsmat. Jag var både trött och hungrig. Ingen bra kombination när man heter Linda! Men det gick bra ändå. Fixade ihop värlens godaste spaghetti med köttfärssås! Snabbt gott och enkelt.

Imorgon är det tis och jag är ledig...undra om dom då kommer ringa! Har ju nu förtiden ständig huvudvärk och magont! Hur länge ska man orka vänta???

På tal om något helt annat...pratade med några jobbarkompisar idag om förhållande osv...Vi kom in på de här om att ligga sked när man ska sova. Så intressant att höra hur olika vi är. Jag är ju som någon vet värsta SOVA SKED TJEJEN! Finns det något mysigare egentligen. Fick iaf höra att dom som jag pratade med inte alls tyckte om att sova sked...knasigt folk vi har i sverige! Måste nu bara hitta mig en sovkompis som oxå tycker om att skeda;)!

Hoppas ni haft en bra start på denna veckan
Kramar om er
LInda

Kommentarer
Postat av: Andreas " Kryckan" Hansson

Ja du det var en historia för sig.. Men det är ju glömt vid detta laget :)

2009-04-21 @ 08:47:08
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0