COMHEM!

Finns det något värre än sura säljare. Jag har under en längre tid haft comhem som leverantör av tv,bredband och telefoni. Nu har jag kommit till insikt att dom krånglar mer än dom gör nytta. Jag kan sitta i telefon och helt plötsligt byts samtalet. Eller när jag är ute på nätet loggas jag bara ut. Sen har det ju  blivit lite billigare att faktiskt ringa från mobil. Kommer ihåg när jag hade mitt telia kontantkort för 100 år sen. Har för mig att det kostade 6 kr i minuten då. Där ser vi ju redan att det blivit en klar förbättring. Nä suck för comhem. Dom kan hitta sina kunder någon annanstans. Mig kommer dom mista. Nu ska jag bara se om jag kan säga upp mitt abonnemang hos tele 2 oxå. Sen e det ut och leta efter ett bra internet och mobilabonnemang. Förslag någon??

Jag är ju ledig idag. Kanske ska man snöra på sig skorna och ge sig ut på en liten löprunda.  Skulle vara skönt att röra på "döfläsket" =)ja vi får se va som händer. Ut ska jag iaf. Sen blir det storhandling på ica maxi.

Kramar
Linda


Kommentarer
Postat av: FrkU

ÅH URK, avskyr verkligen också sånt.

Tipsar om Bredbandsbolaget. Har de som internet och telefon (ej mobil).

Kolla upp.

SUVERÄNA kundmottaganden.... serviceminded till tusen!

Gjorde inte ngt att de bidde strul med starten för de skötte det så himla bra!!

2009-04-28 @ 14:13:10
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: bredband

Telenor äger bredbandsbolget så de har mob oxå=)

2009-05-01 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0