Då var det klart...

Jag kan nu berätta vad det är för galet jag gjort och vilket samtal jag väntat på...ja det är sant! jag sökte till "ensam mamma söker" för sista hoppet att faktiskt träffa"HAN"! Fick besked idag att jag INTE gått vidare till slutcasting i sthlm. Självklart känns det skit bittert just nu. Visst jag var en av 30 utav tusentals sökande. Så visst har jag gått långt. Tänk alla dom som inte ens blev uppringda eller inte ens hade ett hembesök. Så visst är jag lite stolt och nöjd.Men jag undrar verkligen vad dom vill ha. En som sa att hon sökte kärleken,men idag förstår man att det var kändisskap, eller en riktig tråkig bullmamma. Eller ska man vara hyperenergisk karaokesjungande mamma? Ja vad vet jag. Tydligen vart jag inte rätt person för detta tv programm. Bara att söka vidare och hoppas på att träffa den som är rätt för mig. Kanske har du ett bra alternativ som passar mig och mina kriterier?Hör isf av dig=)

Lite kul är det egentligen med alla dessa intrevjuer jag gått igenom under denna resan. Jag har fått många svar på saker jag kanske inte innan visste om mig själv. Vad jag söker och varför egentligen. Känner iof att jag e fortfarande insnöad på ett mönster. Vet att det inte är bra då jag kanske väljer bort killar som kanske faktiskt varit mycket bra objekt. För när jag tänker eller ska förklara för någon vad jag söker låter det alltid samma sak...Han ska vara lång, mörkt hår och fina blåa eller iaf ljusa ögon...hahahah. Jag kanske är på helt fel vatten och fiskar. Sen får jag alltid till svar att det är ytligt att gå på utseende, men för mig är det viktigt! Jag vill ha något fint att titta på. Sen är kläder och skor oxå något jag tycker ska vara ordentligt och snyggt.

Kanske finns en anledning till att jag är singel...hahaha, men vem har inte krav på den man i hopp om ska dela sitt liv med. Kan ju inte ta vad som helst. Inte jag iaf!

Nä vem vet..kanske blir det jag och Andreas igen. Det är vad AlLA andra tror iaf. Men mitt svar är fortfarande att man inte blir kär i sina vänner!Fast tanken är ganska rolig. För tänk om det blir så att en magisk kärlek blommar upp igen och där sitter vi på ålderns höst att blickar tillbaka på alla våra turer vi haft genom vårt liv.William kommer och hälsar på med fru och barn...ganska söt tanke ändå.

Nä det fick bli mina sista rader för idag. NEJ jag är varken bitter eller har tappat hoppen. TYcker bara det är lite trist då man vänt ut och in på allt för att sen snubbla på mållinjen.

Förövrigt kan jag tillägga att jag sitter just nu på min soliga balkong och bloggar.

Kram
Linda

Kommentarer
Postat av: Kattis

Kan förstå om du är besviken, samtidigt tycker jag det är modigt att söka och du kom ju jätte långt, men inte kul när man är så nära....

Önskar dig i alla fall en underbar helg! :)

Kram

2009-04-24 @ 14:49:28
URL: http://heartdreams.wordpress.com/
Postat av: FrkU

Tycker det är sjukt starkt att ens våga ansöka. Det är modigt...

2009-04-27 @ 11:26:11
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Kattis och FrkU

Tack så jätte mycket för de fina kommentarerna.

Vet ej om jag känner mig speciellt modig egentligen, men kul var det under den tiden det varade...nu är det bara att söka vidare och hoppas på att han snart står där:) Något program kommer jag iaf inte söka till en gång till. Alldeles för självförtroende sänkande!!!



Ha det jätte gott

Massa kramar

Linda

2009-04-27 @ 17:21:30
URL: http://lindajogensen.blogg.se/
Postat av: Marre

Hej Linda

Du ska vara stolt över dig själv och jag vet att det tar på krafterna och självförtroendet när man är med i denna casting

Självklart hittar du den rätte, det händer nog när man minst anar det :-)

Jag var själv en av dom 6 i fjol men tror faktiskt ej att jag hade pallat allt runtomkring om jag hade gått vidare, visst hade man gjort det men det är nog ingen dans på rosor, jag är och vill vara en anonym tjej är absolut ingen mediakåt brud hihi

Lycka till och rolig blogg du har, läser även Andreas

Marre

2009-05-12 @ 15:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0