hmm...hur tänkte han?

Ja iblandfunderar man verkligen på hur folk skriver...Läste igår kväll innan jag gick och la mig mitt inlämnings kvitto från netonnet. Blev så full i skratt att jag faktiskt låg och skrattade för mig själv i sängen. killen i butiken hade skrivit så här...Hon säger att hon spillt DICKA i tangentbordet, men hon säger också att den går att SÄTTA PÅ!. Ja jag säger då detta. Borde inte jag kallas kund iaf?

Pratade med "någon" igår som undrade varför jag inte skrev så mycket mer om honom i min blogg. Jag kan ju inte skriva så mycket om en person som jag inte träffar längre...eller?Men visst skulle jag vilja skriva  en massa och bara bra saker. Typ om allt roligt som vi hittar på osv...men icke. Man kan ju inte få allt. Men jag fick ju lite under den korta stund det vara...suck för dig!

Ha en bra dag
Linda

Kommentarer
Postat av: Annelie Larsson

Hej du,



ja då äntligen skrkiver jag några rader till dig syrran på din blogg...!!



Att man inte skrattar ihjäl sig när man ser vad net-on-net hade skrivit....hahihi!!



Vi hörs väl snart, puss och kram - Stora syrran!

2009-04-15 @ 12:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0