hoppa högt av skräck!

JAG höll på att DÖ!!! Sitter i soffan och kikar runt på andras bloggar när jag för ett ögonblick sneglar ner på golvet! EN ORM TILL MIN FÖRVÅNING!!! Tills jag fick samla mig och titta lite mer noga...(Till saken hör att jag sitter i mitt vardagsrum med lite dämpad belysning.)Då visar det sig att det är en liten pilbåge som tillhör en av Williams leksaks gubbar! Men shit vad jag blev skraj. Jag har ju då som sagt VÄRLDENS ORMFOBI!!! Så nu sitter jag här med ett efterskalv i min kropp. Nä uscha och fya! Ja man kan bli rädd för mindre.
Nu ska jag samla mig och återgå till min garderobs rensning
Kramar om er
Linda

på bilden har jag tänt i taket...såg inte alls snöret !!!Så förstå att jag fick detta till en orm!
Haha

Kommentarer
Postat av: FrkU

Men gud... jag hade svimmat... Tjena!!!

argarv...!!

2009-04-05 @ 10:42:03
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag kan säga så här...att så fort har jag aldrig hoppat upp och ställt mig i soffan!!!För tänk om det faktiskt hade varit en orm...någon hade ju fort som bara den fått komma hit och hjälpa mig ur både chock och att få bort den. Jag hade verkligen inte fixat det själv!

2009-04-05 @ 11:00:46
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0