långfredag!

Idag blir det att packa ner massa gott i massäcken! Ska till slottskogen och har tänkt vara där hela dagen. Kunde inte vakna på ett bättre humör idag. Jag menar vem blir inte glad av att vakna när man säkert har en kroppstemperatur på nästan 100 grader. Intrasslad i täcket som om jag vore en kåkong(eller hur det nu stavas)och allt detta för att solen skiner rakt in i mitt sovrum. Ja då kan jag tycka att det är ett bra uppvaknande.

Funderar på om man faktiskt ska köpa med sig en liten engångsgrill. Korv med bröd kan ju  vara gott när hungern tar till. Kaffe är ju ett självklart måste! Frukt och kanske något annat gott får nog hänga med ner i säcken. Åh vad jag vill ut nu. Jag älskar ju solen...solen älskar mig. Det märker jag när jag kommer in igen då mitt ansikte ser helt blästrat ut av alla mina fräknar...suck för dessa prickar! Får alltid höra att det är charmigt, gulligt, sött med fräknar! Men vem har sagt att jag vill vara söt eller gullig. Det kanske är det när man är 5 år,men inte när man snart är 28!!!hahahaha. Ja ja jag får väl bara acceptera dessa. Har ju en gång i tiden försökt skrapa bort dom med en disksvamp. Inget att rekomendera. Prickarna fanns kvar plus att jag fick ett stort sår på näsan. Jag var visserligen inte så gammal då. Kan jag varit 13-14 någonting!

Nu ska jag ringa Marie-louise för att checka av vem som tar med vad!
Ha en skön långfredag och ut å njut av den underbara solen!
Kramar
Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0