Ledsen...

Så nu vart min käraste dator på lagning. Kändes mycket tungt när den lämnades in,men det kommer ju BARA ta 3-4 VECKOR! Så jag får väl roa mig med annat. Får passa på att fingra lite på andras datorer när jag får chansen. Just nu är jag hemma hos Andreas för jag har lämnat av William här.,Så då passade jag självklart på:)

Dagen har för övrigt varit mycket bra. Passade på att njuta lite av solen när den tittade fram. Sen vad som hände kan jag inte förklara...värsta regnmolnet drog över mitt jobb! Kom en skur och sen vart det fint igen. Konstigt väder vi har här på västkusten!

Idag när abstinensen blir som värst hemma funderar jag på att ta en sväng med dammsugaren...har sett att det börjar bildas små konstiga ludna bollar under sängen och i vissa hörn. Sen kanske det kommer en bra film på tv? Eller så hoppar jag i bingen tidigt ikväll och vaknar upp pigg och fräsch imon bitti. Nä skämt och sido...det är jobbigt att inte ha min dator, men samtidigt kan det nog vara ganska skönt att slå ihjäl tiden på något mer vettigt!

Ha en skön kväll
Pussar i mängder


Kommentarer
Postat av: marie-louise

Du har ju ett lopp att träna inför så varför inte slå ihjäl en del av dötiden med lite träning?

2009-04-14 @ 20:10:05
Postat av: Linda

Ja du har så rätt:)

2009-04-14 @ 22:06:54
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0