Nu känns det som att våren är här för att stanna...

Dagen har i stora hela varit mycket bra. För jag menar...VEM blir inte glad när solen tittar fram och man sitter bara och njuter av denna värmen.

Dagen kunde kanske kunnat börja lite bättre. klockan 6 skulle jag stiga upp,men en riktig snoozare som jag är lyckades jag i sömnen stänga av larmet. Vaknar till kl 07:10!!!! F*N!!! Och jag som börjar kl 7. Nu vart det stress vill jag lova. Ringer till jobbet och säger
-godmorgon...jag kommer. Tar visst ut min friskvårds timma idag. Har försovit mig.
Till svar får jag
-Ja det är lite ensamt här...men du kommer väl?
haha...ja så kan det gå!
 Nu var det stress på hög nivå. Tar ett mega hopp från sängen in i duschen...Raket dusch...på med kläder. Torka håret. Upp med ja det skulle bli en tofs men såg mest ut som det man tvättar golven med, Ja precis...golvmopp! (Tror jag behöver klippa mig igen). borsta tänderna...och sen på med skor och jacka. Helt plötsligt satt jag på cykeln med racer fart till jobbet. Snacka om att jag e effektiv när det väl gäller!Tycker inte alls om stress på morgonen,men detta var ju helt självförvållat.

Sen gick dagen i stora hela jätte bra. Har suttit en del i solen idag på jobbet då vi har en underbart stor balkong. solen verkligen värmde i ansiktet.

nu vart det dax att hämta mitt hjärta på dagis. Underbart humör där med. Gick till mina föräldrars gård och William cykla och lekte av sig. Började känna hunger. Sagt och gjort. Det blev pizza ute på gården idag. Nu måste jag börja tänka på vad jag äter. Kan ju inte svulla till mig nu när det snart är bikinitid!Träningen har ju dessutom hamnat på vila igen...gahhh!!!Dax att sätta igång igen.

Imorgon är jag ledig. Skönt iom att jag ska jobba helgen. Ska in till stan imorgon med min kära mor och kolla på vårjacka och SKOR! hoppas bara humöret på William håller i sig då han ska följa med.Får väl muta med lite glass eller något annat gott om humöret på han börjar dala. Men så väluppfostrad som han är kommer det säkert gå galant!

Nu ska jag vika tvätt...Och hoppas på att jag kommer i säng något sådär bra tid.
Puss & kram
LInda

Kommentarer
Postat av: kristofer

göttt...ja gjorde samma sak ida o snoza på mob !!! fick panik när ja vakna 07.20 hoppa in i duschen men kom på när ja stod där.... öhhh ja e ledig ida =((( skitkul not.... bara o gå o lägga sig igen.... ha de gott kram

2009-04-01 @ 21:49:17
Postat av: Anonym

Nä usch och fy så typiskt! Då hade jag blivit galen på mig själv om det hänt mig.

2009-04-01 @ 21:54:48
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: mickey

Lind linda, Ja snooze knappen är din bästa vän inte första gången det händer hihihi. Men visst håller jag med detta fenomen som vi har i vårt avlånga land som kallas brist av solljus. Gick på stan idag och helt otroligt folk gick i bara t-shirt och sög i sig så mycket sol som svampar eller som en öken som får regn:) Deta fenomen händer bara i sverige och ett tidigt vårtecken idag är att dom har börjat med uteserveringarna idag:) Hoppas du får fint väder i morgon på din lediga dag.

Kram

Mickey

2009-04-01 @ 23:23:28
Postat av: Nina - This is who I am

tack sötnos! <3



kram

2009-04-02 @ 07:59:15
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0