Rött,vitt och rosè

Ja visst är det olika sorters viner, men gör för allt i världen inte samma misstag som jag gjorde i lördags! Åh uscha vad jag mådde igår söndag. Trodde nästan att jag höll på att dö för en kort sekund!

Kvällen började iaf hemma hos Malin i majorna(trevlig granne hade hon dessutom;)..)Sen gick vi vidare till Jerker som hade vernissage. Där bjöds det på en super god soppa. Jag är ingen soppfantast, så att få mig att ta en gång till är ett mycket gott betyg!. Efter detta åkte jag,Heidi och Malin in till storstaden och snubblade in på Deep!  Där var det  fullt ös. Ja så kan det gå. Var nog hemma runt 4 tiden. Då hade jag fått nog och tyckte att kudden mot min kind var saknad.

Sen till idag måndag när jag efter många om och men tog jag mig sakta men säkert in i duschen. Duschade lite kallt så att jag skulle vakna. Tro mig...det funkade inte alls i dag. Fick för mig att kolla mitt schema vilket gjorde att jag fick mord i sinne!!!ATTANS jag har lyckats en gång till. Trodde att jag började kl 7, men 8 skulle jag visst börja! Visst hade jag kunnat åka till jobbet en timma tidigare, men inte denna måndagen. Gick raka vägen tillbaka till sängen!
 HAHAHA.. Där var det varmt och gott fortfaande.

Nu är jag iaf återställd. Kan bero på att jag imorgon tisdag är ledig. Så ikväll ska jag roa mig med att vika tvätt och städa av lite här hemma. Tänkte låna bil imorgon med för att fylla på kyl och frys. Behövs nu:) Min skatt William kommer ju hem nu på onsdag igen. Då är det ju faktiskt bra om man har mat hemma att kunna servera.
Hoppas ni alla haft en bra helg
Kram
Linda


Kommentarer
Postat av: Anonym

En toppenkväll ;)

Som vanligt när vi e tillsammans!!

Puss Heidi

2009-04-27 @ 18:57:06
Postat av: FrkU

Oj oj oj, stackare... Men du.. jag känner att det blir värre och värre med åren. E de så att kroppen klarar mindre bra av att göra sig av med spriten måntro... eller...??

Sen e det inte bra att blanda... en annan blandade rött, drink med päronvodka, rött igen och sen en caprinija sent på kvällen.. mådde nog som du...

Skulle vara kul att se smyckena du pratade om!

2009-04-27 @ 19:10:46
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja du Heidi...vi har verkligen alltid toppenkvällar när vi är ute! Synd bara att kroppen behöver lida så:(

FrkU...

klart att jag ska visa smyckena. Ska bara fota och sen lägga in. Blir nog inte ikväll,men håll ut:)



Kram till er båda

Linda

2009-04-27 @ 19:26:33
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ja det är en sån där konstig känsla i magen varje gång man ska betala dem, men så himla gott när det är gjort varje gång :)

Låter som du hade en super trevlig helg i alla fall och det är ju huvudsaken.

Hoppas du får en lugn och skön tisdag och att ni får sol där nere, här har den varit gömd hela dagen...

Kram Kattis

2009-04-27 @ 20:39:37
URL: http://heartdreams.wordpress.com/
Postat av: Linda

Hej Kattis.

Ja trots för mycket av det goda blev helgen super lyckad:)

Ja det med räkningar är verkligen inte kul...uscha!Jag hoppas me på en lugn tisdag. Sen blir det fullt ös när William kommer hem igen vilket är så underbart!!!Saknar han till 1000 nu!

Kramar

Linda

2009-04-27 @ 21:21:14
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Kattis

Förstår att du saknar honom, jag har mina nästan jämt men dem helgerna dem är hos sin far så hinner jag allt att sakna dem ändå!!!



O men visst är det underbart när man ser deras glädje när dem springer omkring där inne och är helt saliga över alla saker som dem ser? När blev man själv så glad av att bara se något? Sonen har varit tillbaka till affären hur många gånger som helt för han inte har kunnat bestämma sig för vilken lego sats han ska köpa, för pengarna han fick för en månad sen?!

2009-04-27 @ 22:00:22
URL: http://heartdreams.wordpress.com/
Postat av: Andreas "´Kryckan"Hansson

Ja och han saknar dig ska du veta :)

2009-04-28 @ 10:58:22
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0