Så besviken!

Idag innan jobbet besökte jag vår lilla affär då jag skulle köpa med mig något att äta. Jag letade och letade men fann inget gott förens jag till slut hittade vårrullar! JA det vill jag ha idag...blev faktiskt rätt sugen på det. Betalde och satte mig på cykeln för att slänga in vårrullarna i ugnen. När jag sen står och kollar vilken temperatur dom ska tillagas på ser jag att dessa INTE GÅR ATT TILLAGA I UGN!!!Varför undrade jag då..sitter fortfarande och undrar. Får kanske inget svar heller. Men men det fick bli stekpannan då vi inte har någon fritös på jobbet...(kanske lika bra det)Nu var Linda hungrig. Jag KAN tappa humöret om jag inte får min mat i rättans tid! Började steka och snart så skulle jag få äta....till resultatat blev vasken!!!Vad menar dom...för att få en jämn och fin yta. Ska man då stå och rulla dom hela tiden i stekpannan. Jag vet att jag just nu för stunden upplevs väldigt korkad,MEN jag kan laga mat...Kanske inte en hejjare på vårrullar! Det fick bli någon stek med potatis och sås idag istället:)
Kram
Linda

Ja vad ska man säga!Efter detta kommer jag alltid att läsa hur saker och ting kan tillagas!
jag skulle inte äta 4 st själv...utan hade kollegor som ville smaka.Men tror nog ändå att skiten gjorde sig bättre i komposten efter detta lilla missöde!


Fick bli en tröstande stor skål med glass, chokladsås och massa maränger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0