Så var det äntligen dax!

Vaknade pigg och utvilad idag...känner i hela kroppen att idag kommer bli en mycket bra dag. Klockan 11 ska jag infinna mig i frisörstolen!!!Tjooo hooo så skönt det ska bli med lite förändring. Ska se om jag inte senare kan få till en före och efter bild.

Idag ska William till pappsen sin. Så då ska jag passa på att ha lite vuxen tid/prat med min underbar vän Marie-louise. Kanske ska jag köpa med mig lite gott=)Godsaker kan man ju aldrig få för mycket. Vet iof var dom har sitt "gotteskåp"=)hahahaha...Det kommer dom aldrig kunna gömma undan. Jag hittar det alltid;)!Jag är ju den egentligen som har svårt för att gå i andras skåp, men det finns några som jag kan gå i skåpen hos. Och det är hos mor och far(som det dessutom oftast inte finns onyttigt hos, utan bara nyttosaker. Kanske om man har tur kan man hitta mörkchoklad, men det tycker jag ju inte om)Min syrras skafferi kan jag oxå öppna. Och där finns det ibland gott. Fast Marie- louises skåp är alltid en jackpott! Jo det finns ett till...Hemma hos Willes pappa kan jag öppna med gott samvete.

Gårdagen skulle ju gå i fixarns tecken, men det vart inte mycket med det...jag bäddade iof rent i sängarna och fick även tvätta en massa. Så lite nytta gjorde jag. Kanske kan jag få ett nytt ryck i kväll. Eller kanske imorgon torsdag då jag oxå är ledig. Inte illa att vara ledig 3 dagar i rad mitt i veckan. Kan faktiskt tycka att det är riktigt skönt att vara ledig på vardagar.

Nu ska jag bädda och sen är det dusch och påklädning som gäller.
Ha en skön onsdag
varma kramar
Linda

Kommentarer
Postat av: Daniel

äh tycker du ska njuta av ledigheten å inte ta det så "hårt" hemma!!!!!!!!

2009-04-22 @ 14:11:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tack Daniel...

Då betyder det med andra ord att jag kan sätta mig på balkongen och njuta av en god kopp kaffe istället?

2009-04-22 @ 14:59:51
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Ja jag förstår det.. vad tycker du om din blogg tråkmåns..:)

2009-04-22 @ 15:27:26
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo jag gillar den...ser inte speciellt mycket förändring förutom att jag nu har en klocka=)

2009-04-22 @ 15:29:56
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Nu såg jag ditt tack :)

2009-04-22 @ 15:30:14
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: marie-louise

Mitt gott är ditt gott!Du är alltid lika välkommen att ta för dig av skåpets hemligheter....

KRAM

2009-04-22 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0