Sol och shopping det bästa jag vet!

Sicken underbart härlig torsdag det varit idag. Inte nog med att jag varit ledig...jag har shoppat! Idag blev det 2 par skor och en skinnjacka . William hittade sig en spiderman keps som han så gärna ville ha.

Efter vår 5 tim shopping var vi helt slut. Mamma var oxå med,men hon åkte hem när vi besökte ännu ett köpcenter. Då hade hon fått nog. Men så mysigt vi haft det idag. Hur som helst. När jag och William kom hem tog det inte många minuter innan vi båda sov på soffan. Något som ej är att rekomendera är att...SOMNA inte hos mig med fleece filt på nu när solen kommit fram. Jag vaknade upp vid 17 tiden och visste knappt var jag var, vilken dag det va osv... Vart helt borta innan jag återhämtat mig av min värme chock!

Imon är det redan fredag...någon mer än jag som tycker veckorna flyger fram? Jag hinner ju inte med någonting känns det som. Till helgen vet jag iaf vad jag ska göra...jobb står det visst på schemat. Det är väl bara att infinna sig och gilla läget. Kan vara skönt med jobbhelg me ibland.

Ha det så gott
Kram
Linda

Mina nya skor...ska bli intressant att börja gå i klackar igen när jag mest dragit runt i mina sneakers det senaste:)


Min nya jacka



Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am

snyggt! :)



kram

2009-04-03 @ 09:54:38
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack Nina!

2009-04-03 @ 10:37:46
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0