Tillbaka till det gamla

Ja visst e det så. Jag ska gå mot det ljusare hållet i mitt hår. Så som jag egentligenn är i grunden. Var och besökte en frisör idag...hon vart mycket fundersam över vad vi skulle hitta på. Tillslut kom vi på att Om vi börjar med att lägga i en massa ljusare slingor så får vi bort allt det sotiga i mitt hår! Nu har jag nästan lovat mig själv att sluta upp med hemma färgning. Så på ons nästa vecka blir det förändring vill jag lova. Kul att bli lite sommar ljus i håret.

Visst är det skönt nu när man börjar få fram de tunnare plaggen ur garderoben. Vårskorna kan börja spatsera runt på stan igen. Jag blir glad och lycklig nu när vi gått in i den perioden som jag älskar mest av alla årstiderna.

Något som mer är mycket intressant är att jag och Andreas nu börjat ha ett vecka/vecka schema för William. Innan så har vi haft halva tiden var,men med en lång och en kort vecka vilket jag tyckt varit bra. Inga långa perioder mellan varje byte, men den som börjat undra var han ska vara dagen efter är ju självklart lilleman själv. Så nu får jag släppa egoismen i mig och börja jobba på att ons-ons ena veckan har jag ej Willam..Tur det finns telefon:)

Nu är det kvällsmat som vankas...Wille får vara uppe lite längre idag då vi är lediga imon. Så för den som också är ledig imon kommer vi att finnas till i slottskogen om vädret tillåter

puss & kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0