Topsoholic!

E det någon som känner igen sig???Att man riktigt kan få en njutning av att killa sig i örat. Jag e sån iaf...nästa den bästa njutning man kan ha! Men nu e det nog så att något fel har blivit trasigt...det känns nämligen som att jag går med ett ständigt lock och eko på mitt höger öra! Funderar på om jag istället för att rensat mitt öra har puttat in något som ska ut...ja vad vet jag. Får bli en sväng till apoteket idag och köpa revaxör! hoppas på att det hjälper. 

Idag har jag varit så  effektiv. Fixat och donat...fått undan saker som bara väntat på att få bli undanställt. Tvättat har jag oxå fått till....Skönt när man får sådana städryck dagar. Har kommit på att jag städar nog en hel del,men detta förbannade damm som samlar sig så fort man ställt in dammsugaren. Kanske skulle man köpa sig en sådan där robot dammsugare som städar när jag inte e hemma...Ja en sån önskar jag mig när jag fyller år!

Nä nu ska jag se till att slutföra allt för att sen bege mig ut för att köpa lite fina tulpaner. Så fint och vårit!

Ha det så gott
Linda

Kommentarer
Postat av: Kirk

Men visst är det så...att killa sig i örat med en tops är något av det bästa som finns...det ger tillfredsställelse...hoppas att du får bort skiten fort så att du kan återuppta pillandet så snabbt som möjligt igen ;)



Robotdammsugare...varför inte en karl i huset istället...

2009-04-06 @ 15:54:46
Postat av: Linda

Ja varför inte en karl???Frågan är om jag vågar släppa mitt städ åt någon annan?

2009-04-06 @ 20:28:20
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Kirk

Klart att du vågar...alla karlar har ju referenser...både från egna lägenheten och betyg från hemkunskapen...se bara till att få bildbevis och befogenheten till oannonserade hemkontroller så blir det ingen match...

2009-04-07 @ 10:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0