Underbara, underbara sol=)

Jag är världens lyckligaste just nu. Inget speciellt som hänt. Bara den stora gula som lyser för fullt just nu. Jag är en riktig soldyrkare....hahaha. Tro mig=) Nu börjar fräknarna ta över. Klockan är just nu 20:19 och solen är påväg ner bakom skogen. Hur underbart är det inte att kunna se en solnedgång??? Synd att jag sitter ensam på min balkong. Ända sällskapet är en dator jag har i knät. Ja alltid något.

Hade en facebook konversation igår med en vän. Vi pratade väl inte om något speciellt, men något som fick mig att bara le var när vi kom in...eller jag kom in på det med picnic vid havet. Åh vad jag saknar att packa ner massa gott i korgen och åka ner till havet med trevligt sällskap och titta på solnedgången. Det om något är vad jag saknar. Kanske kan man få till det någongång.

Nä blir det så blir det...jag om någon skulle tycka det var super mysigt

Idag fick jag hem min goding. När vi sågs på dagisgården blev det en så lång kram att vi knappt kom loss från varandra. Så underbart att nu är han hos mig en vecka. Det är säkert jätte bra för William att få kontinuitet i sin vardag, men attans vad jobbigt det är för mig som förälder. En vecka för mig är ju jätte lång tid att inte få träffa min stjärna.Så nu blir det massa mys och kramar denna veckan innan han ska till pappa Andreas igen.

Hoppas ni alla får en skön valborg. Jag är den som kommer sitta hemma och mysa i min ensamhet då William faktiskt åker upp till landet redan imorgon iom att dagis är stängt på fredag och jag tyvärr måste jobba, men jag slutar tidigt. Då blir det häng gas på "gamla bettan" upp till gläntan! Så för er egna säkerhet....håll er ej på vägen som går mot alingsås. Jag vet...man sparar inte mycket tid av att köra för fort, men lite över hastigheten VET jag att jag säkert kommer köra! Har fått synpunkter förut ang min bilkörning...att jag skulle vara dålig på att planera min körning....hahaha. Kan jag verkligen inte förstå. Minns speciellt en körning i januari då en vän åkte med. Han tyckte jag var dålig på att planera min körning. Han var t.o.m rädd för att inte få uppleva sin födelsedag som var inom den närmsta tiden. hahaha!!! Men det fick han. Ingen skada skedd. Jag kan faktiskt avslöja att ända gången jag krockat var med bilskolan! Den ni...försök slå den=)!

Nä nu ska här packas ner lite grejer som William ska ha med sig imorgon

Ha det jätte gott alla
Kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0