Valborg

Nu sitter jag här igen på balkongen med datorn i knät, men också med ett glas rosè. Bara trevligt sällskap som saknas...VAR e du! Vill inte sitta här alldeles ensam. super trist....kan verka desperat efter att träffa "HAN" men så e det inte. Tycker bara inte om ensamheten. Sen om det är en tjej eller kille spelar ingen roll.Bara jag har någon att prata med. Älskar att prata. Det kan dom som känner mig bekräfta=)Som sagt det e valborg och alla ska ut på olika tillställningar,men jag vet ej vad jag vill göra. Är inbjuden på grillfest  vid chalmers, men vem vågar festa med chalmerister...kan sluta riktigt galet!
hahaha

Så vad som händer ikväll e fortfarande oklart.Återstår att se!

Ha det bäst
Linda


Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Kom igen nu Linda hinka lite Rosé så händer det :)

2009-04-30 @ 20:27:47
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: FrkU

Lät lite som min valborgskväll.. tråkigt men sant...

Sällskap hade inte vart fel, men som sagt.. alla andra är par eller bortresta....

Hoppas helgen bidde bra ändå!

2009-05-04 @ 08:10:31
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: Kattis

Sv: Ja, när det gäller avsked så kommer jag alltid vara en lipsill tyvärr, vet hur långt det är till Piteå o saknar speciellt Nettan o vet att det dröjer tills jag får se henne o dem andra igen. Lägg till hur tyst det blir här när alla har åkt plus att jag inte trivs i stan så blir det inte bättre ler

Så en sorg dag måste jag få ha, sen är jag fit for fight igen...

Hur var din helg?!

Kram

2009-05-04 @ 19:53:22
URL: http://heartdreams.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0