Väntar!

Nä nu ger jag upp hoppet! Gräver ner mig"ja jag vet att jag skrev i sms:et att jag INTE tänker gräva ner mig". för en stund. Återkommer när hoppet är tillbaka och jag ser ljuset igen!!!Att ett samtal kan spela så stor roll i ens humör...GALET! Ja helt kört e det ju inte än,men som det känns just nu gick det käpprakt åt skogen:(!!!!

Kanske jag bara behöver vila en liten stund så känns det bra igen...eller kanske plantera dom förbannade blommorna som står på balkongen och bara väntar på att få komma i krukorna?! Ja vi får se vad som händer här!

Fin i håret blev jag iaf=) Det är kul...TACK Jennifer! Jag blev verkligen super nöjd!

Jag e inte bitter...bara inte riktigt såååå glad som jag brukar
Kramar om er iaf
Linda

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja det är väl det värsta med våren när hångel sjukan kryper på... Finns ju som sagt var ingen man kan hångla med o nog fasiken blir man mer o mer kräsen...



Funderar själv på o låta håret växa eller klippa riktigt kort o fräck igen... För att sedan kunna ångra mig igen! =) Detta hår ha ha (ser fram emot att se kort på nya frisyren)



Ha det bäst!

Kattis

2009-04-22 @ 16:45:39
URL: http://heartdreams.wordpress.com/
Postat av: Linda

Jag ska se om jag får till en bra bild på det "nya"håret:)

vi kommer få hångel...kanske inte nu,men en vacker dag så står han där och är jätte myssugen...hahaha

Kram

Linda

2009-04-22 @ 18:57:36
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Marie-louise

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!Föresten så var du väldigt snygg i håret.Ta det med en klackspark och tänk att förloraren är den andre....

Många kramar till dig

2009-04-22 @ 21:42:08
Postat av: Jennie

Hej gummi!

Själv tog jag saxen i egna händer igår kväll....

Klippte av mig luggen!¨

Kram

2009-04-22 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0