Var e solen???

Vaknade idag och insåg att mitt sovrums fönster måste tvättas! Det var ingen vacker syn tills jag förstod att det var inte smuts som gjorde att det såg alldeles dimmiga ut...NÄ dimman ligger ju som ett stort moln över göteborg idag(men visst behöver fönsterna ändå tvättas). Vaknade iaf kl 8 idag av att telefonen ringer. Jag har ju glömt att ta bort annonsen för Williams cykel. Den är ju redan såld. Lite kul att jag fick sålt den för 500:- när jag köpte den ny för 2 års sen och betalade då 800 el 900. Men köparen får skylla sig lite själv kan jag tycka. Hon hade ju kunnat lägga till lite och fått en sprillans ny!

Jobb, jobb, jobb är det som gäller för mig i helgen. Får se om man kan hitta på något kul ändå...förslag någon?

Nu ska jag ta och duscha och sen cykla iväg till jobbet

Ha en bra helg allesammans
Kram
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0