Varför ska det va så svårt???

Blir inte klok på mig själv!!!Har jätte mycket att göra,men kommer inte till skott. Hittar hela tiden annat att göra istället för att sätta igång här hemma. För gör jag inte det själv finns det ju heller ingen annan som gör det åt mig. Har många gånger funderat på att skaffa städhjälp. Det är ju dessutom avdragsgillt! Tänk så skönt att ha någon som kommer en gång i veckan eller varannan och städar, bäddar rent i sängarna. Kanske någongång även tvättar fönster. Det är banne mig mitt mål att få till något sånt någon gång! Eller så kanske det räcker med att träffa en MAN som kan är villig att dela dessa sysslorna med mig. Det vore ju det bästa kanske! Nu ska jag iaf "raffsa" ihop sängkläderna och slänga in det i tvättmaskinen...ett steg i rätt riktning iaf!
HEJJA MIG!
Nu kör vi!!!
LInda

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej, hittade hit via Andreas blogg. Jätte fin sida med många sunda funderingar.

Har själv ingen riktigt motivation att komma till skott med vare sig städning eller något annat för tillfället, skyller på våren :)

Lycka till i alla fall!

2009-04-22 @ 13:34:46
URL: http://heartdreams.wordpress.com/
Postat av: Linda

Hej Kattis!

Vad kul att du hittat till min blogg...Hoppas jag ger dig intressant läsning.

Ha det gott

Lnda

2009-04-22 @ 14:54:12
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0