Vårstäd!

Min underbara vän Heidi kom hit idag och hjälpte mig med att vårstäda här hemma...eller hon kom och hjälpte mig möblera om i mitt sovrum och sen behövde jag bära ner möbler jag inte ville ha till sopprummet. Hon e så duktig på att se det lilla extra...så hon har gått runt här idag och flyttat på blommor, knackat i väggar mm. Det som är så skönt med henne e att hon verkligen känner sig hemma här...ja det hoppas jag hon gör iaf=) För det vill jag verkligen att hon ska göra. Resultatet av allt blev KANON! Tusen tack gumman...löööv joooo!

När jag hämtade min skatt idag från dagis vart han på ett strålande humör...men sakta men säkert kom tröttheten smygandes. Han blev ledsen för ingenting den lilla godingen. Men vad e då bättre än att få kramas med sin mamma och få vara så där lite ledsen. Sen när tårarna var torkade var det full fart ut på gården och leka med de andra barnen.

När Wille var ute passade jag på att göra världens godaste lasagne...ja jag lyckades bättre med den än mina förbannade vårrullar!  Kan fortfarande inte släppa mitt misslyckande. Men livet går vidare. Vore ju tokigt om man hängde upp sig på ett misslyckande!

Något återkommande som jag ständigt blir påmind om är vart min träning tog vägen? Kanske börja med den nu igen? Jag ska ju tävla snart=)...ja ja blod, svett och tårar har funkat förut. Kommer säkert funka denna gång med

Nu ska jag strax krypa ner i mitt ommöblerade sovrum...ska bli spännande att somna helt omvänt!

Puss och kram
Linda

Den super goda lasagnen=)



En mycket trött William...han bara somnade på 5 röda! Mycket viktigt att säga är att pandan är från sin pappa och den heter William och är 2 år!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst piffade vi till det bra !

Supersnyggt blev det !

Å tack för den goda lasagnen, lycka till imon =)

Puss Heidi

2009-04-06 @ 21:29:56
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Naaaaawwwhhhh han är för söt den lille goingen :)

2009-04-07 @ 18:39:54
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0