Bättre sent än aldrig;)

Jag vet...jag e usel på att uppdatera! Men när jag väl tar mig tid ska ni veta att jag gör det med kärlek:)
Semestern är över och jobb och vardagen är tillbaka. Skönt kan jag faktiskt tycka. Underbart att komma tillbaka till alla måsten,stress och allt vad det innebär!
Kom och tänka på en sak idag faktiskt. Tänk vilken underbar känsla man får i kroppen när man en dag inser vilket underbart liv jag har. Jag har världens mest underbaraste, gulligaste ja på alla sätt världsbästa son, ett heltids jobb, en lägnehet,En underbar familj och sist men absolut inte minst...mina fantastiska vänner.  Jag har ju allt det där som man behöver för att känna sig lycklig! Behöver inte mer egentligen. Ja mer pengar och sådant är ju alltid välkommet, men har man allt som jag nämnt ovan så kan man inte vara annat än lycklig.

Min semester har iaf varit jätte bra. Fått gjort en massa...ja kanske inte tagit tag i de projekt som varit viktiga, men jag har haft 3 underbara veckor med William. Visst lite för mycket regn, men vi har ändå lyckats mysa till det ordentligt. Sen har jag haft turen att träffa såååå många mysiga nya som gamla vänner. Ja jag hoppar runt på små rosa moln nu:) Och nu ska jag hoppa ut på balkongen och njuta av den underbara kvälls solen:)

Puss och kram
Linda













 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0