Alla hjärtans dag...


Ja vad säger man...Är denna dagen till för att ännu en gång sparka på en som redan ligger? Alla har verklighen gått runt på stan idag och antingen hållt varandra i handen eller så där överdrivet massa pussar! Är detta dagen man tar igen saker som man annars inte gör. Kan man inte varje dag visa att man uppskattar varandra?. Kanske e man en sån här bitter F***A bara för att man är singel...Fast jag har haft en mysig dag iaf. Har varit på bio med William...Ja jag vet...JAG är talanglös på att hålla mig vaken när jag kollar på film=) fick en liten puff i sidan och sen hör  jag"mamma vakna"!!!haha. Jag lyckades verkligen slumra till.Vi var och såg den nya filmen Bolt...jätte söt och bra gjord. Ja av det jag såg såklart=)

Ikväll blir det melodifestivalen med William. Så underbart härligt att få ha sin son hemma och bara slappa och ta det lugnt. Och det bästa är ju oxå när båda är nöjda med det. Just nu sitter han med sitt lego i soffan och håller på att bygga ihop något fint. Han är såååå duktig!

Jag vill ändå önska alla en riktigt härlig Alla hjärtans dag...Och visst e det okej att bara pussas på,men glöm för allt i världen inte att man ALLA dagar ska visa kärlek och respekt för den man håller kär och alla andra också för den delen

Kramar om er alla
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vet precis hur du känner dig. Är ju singel själv och man önskar verkligen att man hade någon som man kunde mysa med en sån här dag och självklart alla andra dagar med. Tycker att man borde visa lika mycket uppskattning till varandra alla andra dagar på året med, så varför egentligen ha en speciell dag då alla ska visa att dom tycker om varandra.



Du ska i alla fall ta vara på tiden med William och jag hoppas verkligen att ni hade en mysig alla hjärtans dag tillsammans.



Ha det jätte bra, många alla hjärtans dag kramar till dig / Jossan

2009-02-16 @ 19:40:49
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0