Blogg torka!

Jag har verkligen haft blogg torka nu ett par dar...vad det beror på vet jag faktiskt inte. Någon som inte känns kul just nu kanske?Ja vad vet jag. Kanske hittar man tillbaka till skrivandets värld!Helgen är över och jobbet ska intagas ikväll. jobbar kvällen idag iaf vilket är skönt på en måndag.

Helgen har verkligen gått i "fixarns"tecken.Williams pappa Andreas har en kompis som skulle flytta till stockholm och var tvungen att bli av med diverse saken som han hade här i gbg. Vi åkte dit och helt plötsligt hade William fått ett nytt rum. Blev verkligen jätte fint. Ny säng,skrivbord och en bokhylla.

En vecka kvar nu innan vi sticker till stockholm.Längtar så mycket till vår huvudstad och till Emma med familj!En av dagarna ska vi få till en tjejmys kväll då Annica också kommer över till oss.Jag kan också tillägga att man har ALDRIG tråkigt eller brist på aktviteter när man träffar Emma. Hon är en vän som ligger mig mycket varmt om hjärtat. synd att vi bor så långt ifrån varandra...och att vi inte ses så ofta,men man tar ju verkligen tillvara på varenda minut när vi ses.

Nu blir det kaffe och slapp i soffan innan vi ska ut i kylan och bort till dagis.

Puss & kram
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0