Cosmopolitan=)

Idag är den stora frågan mellan mig och Heidi...VAD HÄNDE???Vi hade en liten sms duell igår när jag var på jobbet. Mest handladen om hur jag mådde osv. Sen får jag ett mycket oväntat sms av henne om vi inte skulle ta och gå ut en sväng?Det var ju löning trots allt. Kände mig faktiskt lite trött,men vad sjutton...Vi hade ju inte setts på ett tag . Så nu var det till att jobba effektivt! Heidi skulle vara hos mig vid 20:10.

jag kom hem strax efter att Heidi anlänt. hon fick kanske vänta på mig i 2 min eller nått. Nu skulle vi göras iordning. På med musik, korka upp vinet och nu var vi igång!Nu återstodd bara ett problem. Jag kollade in i min garderob och såg mest ut som ett frågetäcken. första spontana tanken var att jag har ju inga kläder att ta på mig, men det löste sig till slut efter ca sådär 3-4 klädbyten. klockan gick och vi blev mer och mer fnittriga. Nu skulle vi planera resvägen. Kollade upp västtrafik,men efter många om och men satt vi i en taxi. Vi anlände stan vid 00:10 och ansåg att det var för tidigt att gå till nivå,deep eller vad vi nu bestämde oss för att gå. Så vi gick och satte oss på Babar...ja kanske något fel ställe att gå till igår då medelåldern låg på runt 20.

Vi skulle nu beställa något gott att dricka då jag kom på att MINTU skulle vara bra för att både komma igång och sen att det nog skulle vara bra för min hals som jag näst in till hostat sönder. Sen blev det cosmopolitan, en cosmopolitan till och ännu en till....hur tanke gången nu var kan jag inte riktigt beskriva. Nästa gång jag beställer denna goda drink ska jag be om att få den i ett dricksglas...så svårdrucket glas dom där coctailglasen=)

Kvällen blev lyckad...något runda under fötterna. Så idag har jag haft en uppförsbacke av dess like! Heidis lika så.

Imorgon skulle vi egentligen gå på fest,men förståndiga som vi är har vi gjort ett gemensamt beslut om att det blir en lugn fredag med god mat och fredagsmys. Skönt att vakna utvilad på lördag då jag och William ev ska följa med williams faster,farfar och pappa till skatås för skogsaktivitet...skönt med naturen.

Nä nu får jag återgå till mitt jobb. Kan ju inte sitta här hela dan.

Kram
Linda
Cosmopolitan #1

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men ÅH vad jag saknar Göteborg och krogen där när du skriver allt detta. Här finns ju inga ställen att gå ut på, eller jo två i Mora kanske :) Men inget slår nattlivet i Göteborg ! Vill FESTA NU ! :)



KRAMAR

2009-02-26 @ 23:12:33
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Heidi

Nej, nej på fredag e det fest, ingen ro ingen vila.

2009-02-27 @ 13:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0