Dagen i stora hela...

Ja vad ska jag säga om denna tisdag? Vaknade och kände mig inte det minsta utvilad...tunga steg mot kaffebryggaren och satte på lite kaffe...eller lite och lite=) 6 koppar e standard att jag sätter på när jag e hemma och ledig. Gjorde lite smörgåsar till mig och William. Blev frukost framför barnprogrammen. En fruktansvärd segstartad dag idag, men har ändå fått uträttat det jag skulle idag...förutom dammsugningen. Som tidigare inlägg har vi även ätit en semla idag. Det var gott tills att den landade i magen och jag började må jätte illa:( Kan ju vara så att min mage fick en fettchock. Har ju inte ätit så där jätte bra de senaste dagarna. Fick bli att lägga sig på soffan och försöka blunda en stund. Skönt med William som då ville kolla på Wild kids på datorn. Han var lugn och sansad och jag var precis påväg att slumra till då jag vaknar upp med panik! Har nyinflyttade grannar som jag misstänker renoverar sig lägenhet. klart att man då vill ha på musik. Men nu var det bara det att dom spelade värsta super duper trans techno! Försök att sova till den typ av musik...jag lyckades inte iaf:(Fast efter en stund lättade illamåendet och jag var på benen igen... Nu var det dax att ta igen det som jag skulle ha gjort under dagen. jag gick lös på att vika tvätt samtidigt som jag slängde in ny tvätt och lagade mat! Snacka om att vara effektiv!

Ikväll när William somnat funderar jag på att lägga mig i ett bad...läsa en bok och bara ha det skönt! Ska ju börja jobba imorgon igen. Har faktiskt känt att det varit gott att vara hemma dessa dagarna. Tänkte faktiskt sola på jobbet imorgon med. Nu tycker jag själv att jag ser riktigt vinterblek ut. Ingen kul känsla alls. Det är ju dessutom lite fest på fredag. Hur jag nu ska orka detta. Ja ja det gäller väl bara att bita ihop!Ska besöka köpcentret imorgon innan jobbet och kolla på en sak=) Nä vad det är jag ska kika på är fortfarande en liten hemlighet!Kanske kan jag berätta i slutet av veckan. Jag har kommit på att det är lite kul att få ha hemlisar ibland. Sen vet jag själv hur jobbigt det är att inte få veta då jag är fruktansvärt nyfiken! Nu ska jag ta hand om middags disken. Ha en fortsatt skön kväll.
Kramar om er alla
Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0