Drömmar...

Jag har nu under några nätter haft knasiga drömmar. Jag har varit utomlands...har nog besökt dom flesta länderna nu. Men den jag kommer ihåg som bäst är den jag hade inatt...jag har varit i Thailand!!!WOW borde jag känna,men den jag reste med var bara dum och elak! Han skrattade bara åt mig på ett hånfullt sätt! Vad detta kan betyda skulle jag så gärna vilja veta. Skulle så gärna vilja kunna tyda drömmar då jag tycker det är lite intressant. Jag vet ju att denna personen aldrig skulle göra något sånt då jag vet att han e en jätte fin kille. Att det nu var han jag drömde om är egentligen inte konstigt då jag tänker på han 24/7. Men att han skulle vara så där elak och dum undrar jag var jag fått det ifrån...Ja ja det är nog något jag aldrig kommer få svar på. Hoppas bara att drömmarna snart blir lite mer snälla.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka och fixa lite saker innan jag ska hämta William på dagis. Ha nu en skön måndag alla underbara
Kram
Linda


Kommentarer
Postat av: A

Orättvis dröm, har aldrig varit elak. Men det vet du ;-)

2009-02-24 @ 13:57:01
Postat av: Linda

Klart att jag vet att du inte är elak...bara lite grinig när du inte får sova;)

2009-02-24 @ 15:17:50
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0