En sådan där dag!

Ja ni vet en dag när man har svårt att komma igång. Det har jag verkligen haft idag. visserligen ledig,men att komma ur mjukisen borde man väl ändå ha ork till? Nä nu efter att jag och william ätit middag så ska jag ta mig i kragen och hoppa in i duschen. Sen ska jag nog ändå fortsätta min slappdag i soffan. kanske bjuder televisions apparaten på något kul ikväll? Någon som vet nått bra som ska visas ikväll? Tipsa mig isf gärna.

Snart nalkas det helg vilket innebär JOBB! Så här behöver jag inte planera för vad som ska hittas på ...ghaaaa!det kan iof vara skönt att jobba helgen. Oftast lite lugnare då. Sen jobbar jag ju med mina favvosar i helgen. Så det kommer nog bli en helg med mycket tokigheter och alldeles för många skratt. Jag har ju ganska lätt för att skratta vilket jag tycker är skönt. Idag har jag inte fått mitt skratt än...det där som gör att man blir helt slut. Så bjud gärna på en kul historia eller berätta gärna något kul när du ändå är inne och läser. Måste ha mitt dagliga skratt. vore ju knäppt om jag satt och skratta åt ingenting.Skulle nog grannarna börja undra.

Nu börjar det dofta god mat...tror närmare bestämt att middan är klar. Ha en skön torsdags kväll

Pussar i mängder
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

man kan visst skratta åt sig själv :D det går alldeles utmärkt ! ;) nog för att man känner sig lite dum men kul har man när man väl kommit igång haha

kram

2009-02-19 @ 21:21:16
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0