Hemma...och vill inte

Nu var man då hemma igen...kände under hela hemresan att jag var påväg åt helt fel håll. Har varit för mycket jobbigt i gbg den /det senaste året/tiden. Trodde för en sekund att nu så vänder allt och blir till det bästa, men lika snabbt skulle man få slaget i magen igen. Nä jag vill ha en nystart på allt. Varför kunde inte 2009 fortsätta lika bra som det började?? ? Varför måste allt vara så komplicerat? finns lycka verkligen...ja jag har ju världens lycka och det är min älskade son William. Han ger så mycket, han är mitt liv,mitt syre mitt allt! Mamma älskar dig över allt annat!Men varför ska då saknad efter annat finnas...så mycket tankar och frågor man aldrig verkar få svar på. Jag vet att jag avskyr ensamheten. En mycket god vän sa till mig en gång"Linda...du måste börja älska och tycka om dig själv innan du hittar någon som älskar dig lika mycket" ja kanske finns det många sanna ord i det?

Usch vad jag känner mig trist och tråkig nu för tiden,men jag lovar er alla som läser (kul att se så många som besöker min blogg)att snart ska jag börja skriva positivt igen,men en blogg är ju till för att skriva av sig. Jag brukar säga att min blogg är min bästa kurator! Den har inga åsikter om min tycke och tänkande. Här får jag skriva precis vad jag vill(ja nästan iaf)Fast namnet på "han" som jag skrivit om ett tag nu kommer jag hålla för mig själv. Så där får ni fortsätta vara nyfikna...

Nä om man skulle hitta på något kul och spontant ikväll för att lätta upp humöret lite. Någon som kanske har något bra förslag på vad??? Skicka gärna en kommentar isf

Love
/Linda

Kommentarer
Postat av: Marren

Linda! Om du visste vad jag känner igen mig i dina känslor.. MEN det vänder, fortsätt var lika glad och positiv så skall du se att det snart går åt rätt håll igen! Din vän har rätt...lycka till med allt! Kram!

2009-02-13 @ 22:25:54
Postat av: Linda

Hej Marre!

Vad glad jag blir att jag inte e ensam om detta...kul att du kommenterade då jag inte har en aning om vem du är...

Stor kram på dig

fortsätt läsa.Kanske har du en blogg jag kan besöka?

Många kramar

/Linda

2009-02-13 @ 22:35:30
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Linda !

Jag e glad att du e hemma.

Puss å kram Heidi

2009-02-14 @ 11:21:08
Postat av: Jossan

Synd att jag inte läste din blogg redan igår.

Jag var ute på krogen, fick en spontan idé att gå ut nämligen. Kunde ju vart kul för dig att få komma ifrån lite, ta dig något gott att dricka och komma på andra tankar.

Som sagt, det vänder förr eller senare, synd bara att man inte vet när.

Önskar dig lycka i alla fall

Kramar!

2009-02-14 @ 11:24:26
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Heidi...

Ja jag är också glad över att få vara hemma och snart få träffa dig,men saknaden efter HAN finns fortfarande.



många kramar till dig

/Linda

2009-02-15 @ 18:32:29
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Marren

Hej igen Linda! Tyvärr har jag ingen egen blogg :( men kanske får börja på en..Jag brukar läsa din blogg, den är bra på många sätt och vis! :) Du är som Winnerbäck lite, så som man känner igen sig i hans sånger, känner man igen sig i dina blogginlägg... :) Kepp up the good work! och ge inte upp hoppet om lite ljus i tunneln! Kramar!

2009-02-15 @ 23:13:57
Postat av: Linda

Hej Marren

Helt otroligt att du nämner Winnerbäck då jag är ett stort fan till han!finns ingen som förmedlar musik som han gör!Ja just nu e jag kanske lite depp och tråk,men jag hoppas komma tillbaka snart. Jag e ju inte den som som gräver ner mig precis. Försöker alltid vara glad och positiv!



Så länge hoppet finns...som dom som vet så fint säger

Kram på dig

/Linda

2009-02-15 @ 23:19:37
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0