hmm...vaken?

Jag säger då detta...lång och seg dag! Har iof inte varit vaken jätte länge än,men med ett 18 timmars arbetspass i bagaget börjar jag känna mig lite trött igen.

ikväll hade jag tänkt att jag och William skulle ha mysfredag,men vad händer..han kastar in handduken mycket tidigare än väntat. Så ikväll blir det bara jag, jag och jag. Har köpt lite räkor som jag tänkte njuta av ikväll...OM jag orkar skala dom. Just nu känns det som att påsen åker raka vägen in i frysen. Kl är inte mer än 19 och känner jag mig rätt bör jag inte lägga mig ner. Då kommer jag inte ens att få se lets dance ikväll.

Lördag imorgon...då e det korvgrillning på schemat. Men fick även höra av Willes pappa att acne har en stor utförsäljning. Kanske skulle man ta sig dit och se om man hittar något kul. Kläder kan man ju aldrig få för mycket av...eller???

Nu blir det tv och mys i soffan.Verkar itne ha mer ork än så idag.
Puss & kram
En jätte trött Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

kläder kan man ALDRIG få för mycket av , även om man har massa kläder så har man alltid för lite känns det som :) kram

2009-02-28 @ 01:40:51
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0