Idag känns det lite bättre...

Inatt har jag faktiskt sovit riktigt gott. Kanske gjorde jag det för att jag var helt utmattad. gick inte upp förens kl 11 idag. Sen var det bara att slänga på sig kläder och lite smink så att man såg ut som människa igen. Därefter åkte jag och mamma in till stan för hon tyckte att jag både behövde komma ut och köpa lite som jag behövde. Det blev ett par svarta byxor, en skön tröja, underkläder, strumpor och det bästa av allt...VITA SNEAKERS!Så super snygga. Jag hade ju sett ett par nike jag så gärna ville ha,men vi hittade inte dom i min storlek. Man kan tro att strl 36 borde finnas överallt,men ack så fel jag hade. Blev istället ett par vita av märket puma.Så super nöjd med mitt inköp iaf. Det är så roligt att gå i stan med mamma då hon blir helt slut av att shoppa med mig. Jag e den som gärna går in i samma affär flera ggr. Man kan ju ha missat något under första rundan. Till slut sa mamma att dom skorna jag vill ha inte e designade än...haha. Förstår inte alls vad hon menade med detta=) 

Så Ikväll blir det mest att bara ta det lugnt och titta på beck. Ja jag gillar dom filmerna på något sätt. Kanske e det för att Persbrandt är med;) Gillar verkligen hans karaktär i beck filmerna.

Jag känner verkligen av i min kropp att man inte gjort så mycket under denna helgen. Är nu helt slut och funderar på att vila en liten stund. Underbart att dra filten över huvudet och bara få sova en liten stund på soffan. Ibland förstår jag inte varför jag har en dubbelsäng när jag föredrar att sova på soffan.

Vill också tacka er alla som stöttat mig efter att min mormor gått bort. Då menar jag både med telefonsamtal, kommentarerna här på bloggen och sist men inte minst....ALLA SÖTA SMS JAG FÅTT!Blir varm i hela kroppen. Underbart att veta att man har så många fina vänner. Stor kram till er alla.

Puss & kram
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nu har jag bestämt en sak , jag har tagit ett beslut som inte du kan säga nej till.

Det är att när jag kommer hem till Göteborg igen så ska du och jag gå i stan en hel dag! Gå in och ut i alla affärer 100 ggr om och sen en fika eller lunch på det hela ! Jag ÄLSKAR att gå in i affärer och jag håller med dig om att man MÅSTE gå i i samma affär flera ggr om , som sagt man kan ju ha missat något! Så Du och Jag = En shopping dag!



Tusen Kramar

2009-02-22 @ 22:13:21
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag följer med...säg bara till när du kommer hem!Jag e inte den som backar när det gäller shopping.



Kram

/Linda

2009-02-22 @ 22:18:52
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0