inflammation!!!

Japp nu har jag då åkt på VÄRLDENS inflammation i min vänstra överarm:( Gör så jävulusiskt ont! Så imon kommer jag nog inte va till så mycket nytta på jobbet:( Får väl dela medicin och göra enklare uppgifter! Skönt att jag nästa vecka är ledig och åker på semester!!!

Idag kom mamma och pappa hem från egyptien...bruna som pepparkakor var dom me. Självklart fick jag fina presenter oxå!Har så söta föräldrar så det finns inga bättre! Jag fick en ny parfym av märket calvin klein och doften heter euphoria. Luktar så underbart gott! Tack söta ni. Fick även en jätte skön sjal...varmt och gott att svepa runt sig nu när det är svin kallt ute.


Imorgon fredag blir det även lite party hos mig. Firar inget speciellt...bara kul att bjuda hem trevliga människor och umgås. Självklart är DU bjuden. Säg bara till att du kommer så att jag vet=)Nä nu ska jag nog lägga mig i ett bad och hoppas på att min arm känns bättre efter det...Det är faktiskt lite synd om mig=(

Puss & kram
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0