Ingen skönhetssömn inatt heller!

GAHHHH!!!Inatt har jag inte sovit många timmar! Har besvärats av en förbannad hosta. Slutade med att jag återigen fick gå upp och fixa isvatten. Så gott och kallt när man hostat så att lungerna bara bränner!. jobb ikväll...ja hur detta ska gå ska bli intressant. Men samtidigt skönt att komma in i vardagen igen. Livet måste ju gå vidare och jag ska göra så gott jag kan. Nä nu får jag lägga på ett kol...ska ju försöka fixa lite saker innan jobbet. Ska ju också lämna William på dagis till kl 11...Nu gäller det att vara effektiv.
Puss
Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

stackare :(

2009-02-25 @ 10:34:28
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0