Lördag och lite trött

Så var det dagen efter! WOW sicket party vi fick till igår. Så himla lyckat och skön blandning av folk...allt från schlager, glitter och glamour till hårdrockare!!!Så kan det va när man bjuder in till fest. Vi hade så trevligt att vi dansade fram till klockan 2 då fick vi tänka på att jag faktiskt har grannar och inte bor i ett hus långt ute på landet. Då drog grabbarna in till stan. Jag och heidi var kanske sugna på att hänga med,men sen när det kom till kritan backade vi ur och började laga mat. Fråga mig inte vad vi tänkte på,men vi satte på ugnen tog fram en ungsform och gjorde någon slags frys rensning....Nä det blev inte gott! Så vi gick och la oss...När jag sen vaknade kl 8 var min första tanke...hur ska denna dag överlevas???Gick upp drack lite vatten och sen drog jag täcket över huvudet och somnade om. Vaknade pigg och nästan utvilad=)

Nu var det dax att ta tag i lägenheten...vi började med att äta frukost! Och dricka alldeles för mycket kaffe. Sen gick jag lös med snabeldraken...funderade nämligen på om mitt sällskap haft mina golv som snacksskål?!Sen har vi bara haft en sån där riktigt trevlig kompis slappdag!Skrattat tills tårarna börjat spruta...Det värsta var att vi bara ett par gånger tittade på varandra och började skratta. Kan kanske vara så att hon skrattade åt mig och mina svullna ögon.Ett råd till alla tjejer och killar med för den delen! GÅ ALDRIG OCH LÄGG DIG MED SMINKET PÅ!blir inte snyggt på morgonen då man legat med HELA ansiktet i kudden!

Ikväll har det inte blivit många steg gångna...kollat på melodifestivalen. Ja vad säger man???Carolin af uggla???!!!Titeln på hennes låt...Snälla eller nått sånt. Min första tanke när hon började sjunga var..snälla,snälla,snälla gå av scen!KATASTROFALT!Men skönt att smaken e som baken...Men alcazars låt tyckte jag faktiskt var bra. Jag e ju en riktig schlager tönt. Det vet ju ni som känner mig=)

Nä nu får det snart bli kudden och få igen lite skönhetssömns timmar.

Puss och natti alla
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

SNÄLLA var nog den SÄMSTA låten som framförts i melodifestivalen! Det var den fulaste låten!

Jag tänkte "snälla, snälla sluta sjunga, det är en skam för Sverige"

USCH !



Men som sagt jag håller med om att Alcazar va bra



Sov gött och dröm sött :) Natti

puss o kram

2009-02-08 @ 00:21:05
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Victor Hugo

Tack och vilket party det blev! ;-) fortfarande inte mig själv ännu....

2009-02-08 @ 10:09:24
URL: http://victorhugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0