När man inte kan sova...

Fast vill och vet att man behöver...Tankarna tar över...alla måsten som måste göras. Vad är då godare än att faktiskt gå upp igen, dricka en kopp te och äta något???

Började känna hunger...sagt och gjort. Jag gick upp igen.Ikväll/natt fick det bli två knäckisar av märket havre med ost sallad och tomat. Sen en kopp god te. Kunde inte alls komma till ro och känna att snart skulle jag somna....  Jag e så trött på att inte få sova riktigt gott...behöver få sova sked...någon som håller om mig då jag dessutom får känna mig trygg. Var finns denna famn?Jag kommer nog aldrig få svar på det heller...men nu känner jag att magen är mätt och ska försöka mig på ett nytt försök att somna.
Natti på er alla
Linda


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är inte den enda som inte kan somna .. :(

jag är jätte trött i kroppen men huvudet vill inte sova .. men natti natti hoppas att du sover gott

kramar

2009-02-25 @ 01:18:53
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: steen

mmm ligga sked vill ju alla =) men det e la bara o välja o vraka för dig elle...... o säg inte nej !!!

2009-02-25 @ 21:56:20
Postat av: Linda

Ja du Steen!

Om det vore så enkelt...



Kram

/Linda

2009-02-25 @ 22:25:22
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0