Så kan det verkligen gå=)

Detta måste bara bloggas om...idag på jobbet satt jag lite trångt till. Behövde kaffe men kunde ej lämna det jag gjorde. Blev panik kaffe sugen och skickar ett sms till Nina min arb kollega där jag skrev"världens sötaste:)har du lust att komma in med lite kaffe med mjälk i?!"Jag får efter det leverans rapport,men tycker samtidigt att det är mycket konstigt att jag varken får svar eller något kaffe. Ikväll när nina kom hem efter att hon varit iväg på olika projekt skriver hon på msn att NU fick hon mitt sms...Trot eller ej. Jag hade skickat till hennes hem telefon! Hon får ett uppläst sms av en dator styrd röst. När jag nu fick höra detta brast jag i ett skratt som heter duga...Ja jag vet!!!Jag e världens klant! men detta förgyllde min kväll. Älskar att få ett jätte skratt. Dom säger ju att ett gott skratt förlänger livet. Mig blir ni inte av med i första taget=)

puss och kram från en Linda med kramp i magen;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahaha du är alltid lika tokig :D

Kramar

2009-02-18 @ 22:26:01
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0