Så var man inne i vardagen igen

Nu vecka, nya tag....Eller vad säger man. Hoppas dennna veckan bjuder på något positivt. Något som hittils har varit bra är att jag fick en skön sovmorgon. Behövde inte gå upp förens kl 9 imorse. William gick så snällt upp vid 8 och satte sig framför tv:n och kollade barnprogram. sen kom han in till mig när han började bli hungrig och sa så sött som bara han kan"god morgon mamma"=) Man bara smälter. sen fick jag en behövlig massage utav honom. Ja han e faktiskt jätte duktig på att massera. Efter det var det bara att hoppa upp med ett leende på läpparna. fixa frukost och sätta på morgon kaffet. Kan morgonen börja bättre?

Igår kväll hade jag ett jätte bra och ärligt samtal. visst var det lite jobbigt att höra vissa saker,men kanske lika bra det. Men DU...jag tycker fortfarande lika mycket om dig...känslorna förändras inte bara för att vi känner lite olika för varandra. Vill fortfarande att vi är vänner;). Skulle ju kännas tomt att inte ha dig i min bekantskapskrets. Du sa ju faktiskt något som var kul att höra iaf...Sen att tårarna tog över och jag inte riktigt fixade att prata klart e  en annan 5a. Kanske e det jag som har för lätt för att gråta?Men jag e väl den som tycker att det är lite skönt att få gråta ibland,man frigör ju en hel del i kroppen då. Känns som att man får någon slags rensning. Så där kan Anna Skipper slänga sig i väggen med sina kropps rensar drycker. För mig räcker det att gråta en skvätt=)

Nu börjar klockan ticka för att bege sig till jobbet. Känns så oerhört konstigt att gå till jobbet idag då jag inte varit där på 9 dar. Kom dessutom på att jag har ju min cykel på jobbet. Så det är bara att börja traska strax. Skönt det me då man får lite tid att tänka. Jag älskar ju att tänka och analysera saker och ting....

Ha en skön måndag...

Kramar er alla
/Linda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ta vara på all tid med din lilla prins William :) Han är en go och glad unge!

Att gråta måste alla få göra, man mår bara ännu sämre om man inte gråter ut det som finns inom en.

Hoppas du får en bra start på jobbet med

Kramar

2009-02-16 @ 17:46:47
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: A

Skönt att samtalet gav dig något, tyckte också att det var skönt att förklara min del i det hela. Jag fortsätter mer än gärna att vara din vän. Höres!

2009-02-17 @ 00:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0