Seg som kola!

Idag är jag jätte trött! eller näst intill medvetslös. Kom i säng alldeles för sent inatt. Först var Andreas här och hjälpte mig att fixa till min blogg...(Hoppas ni gillar det nya utseendet)Fattar inte alls vad han höll på med. Bara en massa koder. Tur att han visste hur man skulle göra. Jag kan lova att jag hade aldrig fixat det själv. Så tusen tack för hjälpen Andreas!Sen var jag lite av en stöttepelare för min vän som ringde och var lite ledsen.Gumman...du ska veta att jag finns för dig alla dar i veckan, vilken tid på dygnet. Skönt att man kan hjälpa till nu efter att jag fått så mycket stöttning. klockan gick och jag såg att nu var det nog dax att hoppa i säng. Tror då klockan hade hunnit bli 02:30! Låg och vred mig då jag inte alls kunde somna...Men tillslut så kom john blund och hälsade på även hos mig.

Idag är det lite fix och trix...har lite projekt jag måste ta tag i. Väntar ett telefonsamtal, så det blir att sitta televakt idag. Sen har jag lite annat som ska göras. Bla dra runt dammsugaren en sväng. Avskyr nu allt grus som man drar in. Det jobbiga är det att nu har man det överallt. Vika massa tvätt som nu har hängt på tork i flera dar ska jag oxå ta tag i. Så denna dagen kommer jag inte att vara speciellt syssellös. Underbart härligt att veta att man alltid har saker och ting för sig. Ha det gott alla
Kramar
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0